Početna Plaćanje

Plaćanje

Kod naručivanja uz e-potvrdu (e-doznaku) HZZO naručene proizvode moguće je platiti:

  • e-potvrdom (e-doznaka) Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) u iznosu određenom propisima o obveznoj zdravstvenoj zaštiti; i
  • za iznos sudjelovanja (participacije), gdje je primjenjivo, u troškovima zdravstvene zaštite
    • na teret dopunskog zdravstvenog osiguranja; ili
    • u gotovini i to kod isporuke, plaćanjem dostavljaču (pouzećem).

Naručivanje na potvrdu (doznaku) HZZO koja nije izdana elektronički već je otisnuta na papiru, narudžba i/ili plaćanje doznakom moguće je isključivo u našoj maloprodajnoj prodavaonici uz fizičku predaju potvrde (doznake).

Kod naručivanja u slobodnoj prodaji (bez e-potvrde HZZO) naručene proizvode moguće je platiti:

  • VISA, Mastercard, Maestro i Diners karticama - jednokratno; ili
  • Internet bankarstvom, bankovnim prijenosom sredstava na naš bankovni račun; ili
  • pouzećem, plaćanjem u gotovini dostavljaču kod isporuke.

Kod korištenja kartica, koristi se sustav treće strane za naplatu CorvusPay. O sustavu za naplatu CorvusPay više možete saznati na https://www.corvuspay.com/. Kod plaćanja karticom korištenjem sustava CorvusPay mi nemamo uvida u podatke o vlasniku kartice i/ili samoj kartici. Sustav CorvusPay udovoljava najvišim standardima kartičnog plaćanja i smatra se općenito sigurnim za uporabu ali mi ne snosimo bilo kakvu odgovornost za korištenje tog sustava. Nije moguće plaćanje karticama na rate ili s odgodom. U potvrdi primitka Vaše narudžbe primit ćete poveznicu na stranicu na kojoj možete platiti karticom.

Kod plaćanja Internet bankarstvom, bankovnim prijenosom sredstava na naš bankovni račun, na svoju e-mail adresu dobit ćete potvrdu da je Vaša narudžba zaprimljena te uplatnicu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva, prijenosom sredstava sa svoga na naš bankovni račun. Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke dok uplata ne bude vidljiva na našem računu. Ako uplata ne bude primljena u roku od 5 dana, smatrat će se da ste odustali od kupnje i narudžba će se automatski poništiti.